RETURPOLITIK

Sidst opdateret den 29. november 2024

Vi takker for dit køb og håber, at du er tilfreds med det. Skulle du dog mod forventning ikke være helt tilfreds, kan du nemt oprette en returnering via vores online system. Følg nedenstående trin for at starte din returproces.



SÅDAN OPRETTER DU EN RETURNERING

For at oprette en returnering skal du:

  1. Gå til https://computerverden.dk/guest-tracking.
  2. Indtast dine ordredetaljer (som f.eks. ordrenummer og e-mailadresse).
  3. Find den relevante ordre og vælg "Retur".
  4. Angiv årsagen til returneringen:
    • Defekt eller beskadiget vare
    • Benytte din 30-dages returret
  5. Følg instruktionerne på skærmen for at fuldføre processen.

Når din returforespørgsel er oprettet, vil du modtage en bekræftelse via e-mail med yderligere information og et Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer.



RETURBETINGELSER

  • Alle varer skal returneres inden for tredive (30) dage fra købsdatoen.
  • Returnerede varer skal være i ny og ubrugt stand med alle originale mærker og labels intakte.
  • Varen skal pakkes forsvarligt i dens originale emballage for at undgå skader under forsendelsen.



RETURNERING OG ADRESSE

Når du har oprettet din returnering og modtaget et RMA-nummer, skal varen sendes til:

Holmedesign
Att.: Returafdeling
RMA #
Akaciehaven 34
Holmegaard, Sjælland 4684
Danmark

Bemærk: Du er ansvarlig for fragtomkostninger i forbindelse med returneringen, medmindre varen er defekt eller beskadiget. Vi anbefaler, at du vælger en sporbar forsendelsesmetode for at sikre, at din returnering når frem sikkert.



REFUNDERINGER

Når vi har modtaget og inspiceret din returnerede vare, vil vi begynde behandlingen af din refundering.

  • Behandlingen tager normalt op til to (2) hverdage efter modtagelsen af varen.
  • Refunderinger kan tage 1-2 faktureringscyklusser at fremgå på din kontoudskrift, afhængigt af din kortudbyder.

Vi sender dig en e-mail, så snart din refundering er behandlet.



UNDTAGELSER

Hvis din vare er defekt eller beskadiget, kan du vælge "Defekt eller beskadiget vare" som årsag, når du opretter din retur på https://computerverden.dk/guest-tracking. Vi sørger for at håndtere sådanne tilfælde hurtigt og effektivt.



SPØRGSMÅL

Hvis du har spørgsmål om vores returpolitik eller har brug for hjælp til at oprette en returnering, er du velkommen til at kontakte os:



Vi arbejder altid på at sikre en nem og problemfri returproces, så du kan handle hos os med tillid. Tak fordi du valgte os!